Artėjant pasaulinei kūrybiškumo ir inovacijų dienai pedagogų rengėjai ir pradinio ugdymo studijų programos studentų mentoriai – mokytojai, mokytojų padėjėjai iš Vilniaus Pr. Mašioto pradinės mokyklos susitiko balandžio 20 d. Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultete.
Metodinė diena prasidėjo aptariant stažuotojų (jaunųjų mokytojų) Rasos Puospekaitės ir Ivetos Černiauskaitės lūkesčius, sėkmes, iššūkius. Vyko diskusija apie darbo su šiuolaikiniais mokiniais būdus, metodus, buvo pasidžiaugta stažuotojų augimu. PDF Kompetencijų plėtros centro vadovė Rima Aleknavičiūtė-Stasiulė, stažuotojų mentorės Ingrida Nausėdienė ir Jurgita Mickevičienė, stažuotės vadovė Inga Bertašienė bei Vilniaus Pr. Mašioto pradinės mokyklos pavaduotoja Giedrė Zulonienė aptarė ir stažuotės organizavimo galimybes, tobulintinus aspektus bei tolesnio bendradarbiavimo būdus. Susitikimas buvo organizuotas kūrybiškai, pasitelkus inovacijas: sudarytos sąlygos mentorei ir mokytojams susitikime dalyvauti ir nuotoliniu būdu.
Taip pat buvo organizuotas praktinis seminaras „Atsakingas informacinių ir ryšių technologijų naudojimas ugdant pradinių klasių mokinių informatinį mąstymą“, kurio metu dr. Renata Kondratavičienė pristatė kūrybiškumo kompetencijos ugdymo galimybes, naudojant informacines ir ryšių technologijas. Diskutuota apie skaitmeninį turinį ir algoritmus bei programavimą, naudojant interaktyvias užduotis, praktiškai išbandyta bingo, braukažodžių, kvadratinių kodų kūrimo aplinkos. Mokytojos kūrė programavimo be kompiuterio scenarijus, naudojosi Bebro kortelėmis, programavo Blue Bot robotus, išbandė „Scottie Go“ edukacinį žaidimą. Seminaro dalyvės kalbėjo apie problemų sprendimą, skaitmeninį komunikavimą, skaitmeninę saugą, naudojant tyrinėjimo skaitmeninius įrenginius, kodavimo aplinkas, atgyjančių vaizdų aplinkų scenarijus.
Dienos pabaigoje nuotoliniu būdu prisijungė ir kiti socialiniai partneriai, pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos studentų praktikų mentoriai. Vyko seminaras „Mentorystė“. Jo metu kalbėta apie mentoriaus funkcijas ir vaidmenis, grįžtamojo ryšys teikimo svarbą bei vertinimą. Diskutuota apie praktikos programų turinį, užduotis.
Metodinės dienos dalyviai džiaugėsi turininga diena, praleista pedagogų rengimo įstaigoje. Socialiniai partneriai taip pat džiaugėsi Vilniaus kolegijos ruošiamais būsimais pradinio ugdymo mokytojais.