Lapkričio 25 – gruodžio 1d. Antwerpene (Belgija) Artesis Plantijn kolegijoje (Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen www.ap.be ) vyko trečiasis projekto EIPTE ( Entrepreneurship in Initial Primary Teacher Education (EIPTE)/Verslumas pradinio ugdymo pedagogų rengime) partnerių susitikimas ir intensyvi studijų savaitė. Vilniaus kolegiją renginiuose atstovavo Pedagogikos fakulteto lektorės Lina Pečiulienė ir Vilija Gerasimovičienė bei profesorė Irena Zaleskienė. Studijų savaitėje pedagoginę kompetenciją tobulino net 10 pradinio ugdymo pedagogikos pirmo, antro, trečio ir ketvirto kurso studentų. Ar opera gali sietis su mokslu? Ar drama gali padėti suprasti ekologines problemas? Ar žinios apie daiktų laidumą elektrai gali padėti sukurti garsus skleidžiančią ar net istoriją pasakojančią instaliaciją ar eksperimentinę stotį? Ko reikia misijai į mėnulį? Atsakymų į šiuos ir dar daugiau klausimų drauge su dar beveik šimtų studentų iš kitų šalių, būsimi pradinių klasių mokytojai gavo seminaruose, kurie buvo skirti STEAM taikymui pradiniame ugdyme. Mokslo, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos integraciją vienijo Klimato tema. Įgytas pedagoginės žinias studentai turėjo pademonstruoti praktiškai, todėl bendradarbiaudami tarptautinėse komandose, rengė ugdymo veiklų planus, o vėliau veiklas praktiškai įgyvendino mokykloje dirbdami su mokiniais. Dalyvaudami šiose veiklose pradinukai kūrė įvairiausias inovacijas, kurios galėtų padėti išvalyti užterštą vandenyną, dirvožemį ir orą. Be STEAM mokomųjų dalykų siekinių, per integruotas veiklas vaikai ugdėsi ir verslumo kompetenciją, įgijo žinių apie ekologiją, ugdėsi vertybes darniai plėtrai užtikrinti.