Edukologijos katedros lektorė Juventa Mudėnienė balandžio 25 d. dalyvavo tarptautinėje mokslinėje konferencijoje ,,Įtraukiojo ugdymo ir specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimo inovacijos“, kurią organizavo Vilniaus universiteto Šiaulių akademija.

Konferencijos tikslas – suburti mokslininkų ir pedagogų bendruomenes diskusijai apie įtraukiojo ugdymo, švietimo pagalbos, įvairių ugdymosi poreikių tenkinimo tarpdisciplininių Lietuvos ir užsienio tyrimų sklaidai. Renginyje dalyvavo mokslininkai iš Airijos, Jungtinės Karalystės, Norvegijos, Slovakijos, Vokietijos, Rumunijos bei Lietuvos universitetų.

J.Mudėnienė skaitė pranešimą “Socialinė įtrauktis: paauglių bendrystės raiška heterogeninėse veiklų grupėse. Negalios antraeiliškumas”. Pasak lektorės,

tyrimai rodo, kad buvimas heterogeninėje aplinkoje ir veiklos su bendraamžiais, neabejotinai turi pozityvų poveikį kiekvieno jaunuolio savimonei bei asmenybės brandai, o tai kuria didesnį pasitikėjimą ir lygiavertę bendrystę, būtiną kuriant atvirą visuomenę.

Edukologijos katedros lektorė Juventa Mudėnienė balandžio 25 d. dalyvavo tarptautinėje mokslinėje konferencijoje ,,Įtraukiojo ugdymo ir specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimo inovacijos“, kurią organizavo Vilniaus universiteto Šiaulių akademija.

Konferencijos tikslas – suburti mokslininkų ir pedagogų bendruomenes diskusijai apie įtraukiojo ugdymo, švietimo pagalbos, įvairių ugdymosi poreikių tenkinimo tarpdisciplininių Lietuvos ir užsienio tyrimų sklaidai. Renginyje dalyvavo mokslininkai iš Airijos, Jungtinės Karalystės, Norvegijos, Slovakijos, Vokietijos, Rumunijos bei Lietuvos universitetų.

J.Mudėnienė skaitė pranešimą “Socialinė įtrauktis: paauglių bendrystės raiška heterogeninėse veiklų grupėse. Negalios antraeiliškumas”. Pasak lektorės,

tyrimai rodo, kad buvimas heterogeninėje aplinkoje ir veiklos su bendraamžiais, turi pozityvų poveikį kiekvieno jaunuolio savimonei bei asmenybės brandai, o tai kuria didesnį pasitikėjimą ir lygiavertę bendrystę, būtiną kuriant atvirą visuomenę.