Docentė dr. Renata Kondratavičienė mokslinėje-praktinėje konferencijoje „Inovatyvūs matematikos sunkumų diagnostikos būdai“

2025 m. spalio 30 d. Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultete vyko mokslinė-praktinė konferencija „Inovatyvūs matematikos sunkumų diagnostikos būdai“, skirta Lietuvos pradinių klasių pedagogams. Renginį organizavo Konsoliduoto pedagogų rengimo centro vienas iš narių – KTU Edukacinės kompetencijos centras ir Edukacinių tyrimų mokslo grupės tyrėjai. Konferencijos tikslas – skatinti mokytojų profesinį tobulėjimą bei dalijimąsi inovatyvia praktika diagnozuojant ir įveikiant mokinių matematikos mokymosi sunkumus.

Konferencija vyko įgyvendinant nacionalinę kvalifikacijos tobulinimo programą „Pradinių klasių mokytojų profesinės kompetencijos stiprinimas: matematikos mokymosi sunkumų diagnostika ir įveikos strategijos“, kuri yra projekto „Pedagogų kompetencijų stiprinimas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose (NP/MS)“ dalis. Projektą finansuoja Europos Sąjunga pagal „NextGenerationEU“ iniciatyvą.

Konferencijos metu Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto docentė dr. Renata Kondratavičienė skaitė pranešimą „Pradinių klasių mokinių informatinio mąstymo raiška vykdant STREAM veiklas“. Pranešime pristatyti, kartu su pradinių klasių mokytoja Auguste Jurčyte, Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto Pradinio ugdymo 2 kurso studente, atlikto tyrimo rezultatai, atskleidžiantys, kaip pirmos klasės mokiniai geba taikyti informatinio mąstymo principus – abstrakciją, dėsningumų atpažinimą ir algoritminį mąstymą – kai ugdymas grindžiamas integruotomis STREAM veiklomis.

Pasak docentės dr. R. Kondratavičienės, informatinio mąstymo ugdymas yra glaudžiai susijęs su projekto siekiu stiprinti mokytojų gebėjimus atpažinti mokymosi sunkumus ir plėtoti vaikų samprotavimo bei problemų sprendimo kompetencijas. „STREAM veiklos ne tik padeda mokiniams įveikti mokymosi sunkumus, bet ir sudaro sąlygas atskleisti jų kūrybiškumą, loginį mąstymą bei gebėjimą struktūruoti informaciją“, – pabrėžė pranešimo autorė.

Projektas „Pedagogų kompetencijų stiprinimas nacionalinėse kvalifikacijos tobulinimo programose ir magistrantūros studijose (NP/MS)“ įgyvendinamas bendradarbiaujant Kauno technologijos universitetui, Vilniaus kolegijai, Mykolo Romerio universitetui ir Lietuvos sporto universitetui.

Daugiau apie konferenciją „Inovatyvūs matematikos sunkumų diagnostikos būdai“ – KTU svetainėje https://shmmf.ktu.edu/news/moksline-praktine-konferencija-inovatyvus-matematikos-sunkumu-diagnostikos-budai-subure-pradiniu-klasiu-pedagogus-is-visos-lietuvos/?fbclid=IwY2xjawN4QYhleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEewpyk-Oo3Pf_7cmqFRACEdlfZdSlRWJGGlWazap0_a8_lVkUk4nc_nVYU2hs_aem_Yq9jWUvwujBTzvBDojahPA

Daugiau naujienų