- Antropologė Aušra Simoniukštytė: romų kalba yra Europos ir Lietuvos kultūros paveldas
- Interviu su A. Barisevičiumi ir T. Ivanausku apie Biblijos vertimą į gestų kalbą
- Karantinas – darbymetis gestų kalbos vertėjams: naujajam koronavirusui teko kurti naują gestą
- Aušra Simoniukštytė: „Nutylėtas genocidas palietė kiekvieną romą“
- Aušra Simoniukštytė dalyvauja pokalbyje tema „Kaip įveikti skurdą?“
- Agnė Grušauskaitė: „Vaiko teisių gynimo politika švietimo sistemoje: problemos ir galimybės“
- Aušra Simoniukštytė: „Romų istorija Lietuvoje“
- Aušra Simoniukštytė: „Ar geras romas yra miręs romas“?
- Mokyklų ramstis – lengvai išprotėję savo darbo aistruoliai
- Tarptautinę gimtosios kalbos dieną prisiminta ir gestų kalba
- Tiek girdintieji, tiek kurtieji Dievą jaučia taip pat
- Į pagalbą abiturientui: kūno ir širdies kalba – gestų kalbos vertėjas
- Gražina Kamblevičiūtė. Ar žolė dar vis žalia?
- Mini mokymai. Tema ,,Mokymasis bendradarbiaujant“
- Jaunos fotografės įžvalga: čigonai beraščiais tampa dėl patyčių
- Lina Pečiulienė. Šeima ir darželis: kelias į partnerystę
- Gestų kalbai ruošėsi miklindama pirštus ant fortepijono, bet to nežinojo
- Kokį žmogų užsiauginame, tokią ir valstybę turime
- Apie ikimokyklinę pedagogiką, vyrus ir pinigus
- Intensyvūs mokymai Koimbros politechnikos universitete (Portugalija)
- Apie inkliuzinį ugdymą, pedagogų nuostatas ir tarpkultūrinę kompetenciją
- Sveikuoliškas lapkritis Vilniaus lopšelyje-darželyje „Pušaitė“
- Lietuvių gestų kalbos vertimo studijų programos absolventė Anželika Nikelė apie gestų kalbą, pasirinkimus, atradimus, kurčiųjų bendruomenę ir dar daug ką.
- Vilniaus kolegijos, Pedagogikos fakultetas „Mažųjų olimpiadoje 2016“
- Gestų kalbos ir studijų magija
- Kompetencijų tobulinimo programa ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams Vilniaus kolegijoje
- Aušra Simoniukštytė: „Įtraukusis ugdymas padėtų spręsti ir romų mokymosi sunkumus“
- Daumantė Baranauskaitė „Įtraukusis ugdymas padėtų spręsti ir romų mokymosi sunkumus“
- Daumantė Baranauskaitė „Įtraukusis ugdymas padėtų spręsti ir romų mokymosi sunkumus“ II dalis
- Aušra Simoniukštytė: romų paprotinės teisės kaita priklauso nuo visuomenės požiūrio į romus | www.manoteises.lt
- Aušra Simoniukštytė: romų paprotinės teisės kaita priklauso nuo visuomenės požiūrio į romus | www.kaunozinios.lt
- Vaiva Juškienė „Privalomas magistras mokytojams: siekis – gražus, tik ankstyvas“|www.vz.lt
- Gestų kalbos vertėjų rengimas: 15 metų patirtis ir kokybė
- Renata Kondratavičienė „Mintys apie Eduka klasę“