Gegužės 8 d. Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto studentės dalyvavo Kauno kolegijoje vykusioje XXII-oje tarptautinėje mokslinėje studentų konferencijoje „Idėjų forumas 2025“. Renginyje buvo aptartos aktualios švietimo, technologijų ir kūrybiškumo ugdymo temos, subūrusios studentus iš Lietuvos ir užsienio.
Augustė Jurčytė, 1-os klasės mokytoja ir Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto pradinio ugdymo pedagogikos studentė, kartu su savo vadove doc. dr. Renata Kondratavičiene, pranešime „Kai žaidimas tampa mokymosi būdu: kūrybiškumo ugdymas 1 klasėje per „Dėlionę Lietuvai“ pristatė, kaip edukacinis žaidimas gali tapti efektyvia priemone ugdant kūrybiškumą ankstyvame amžiuje. Tyrime buvo taikomas KWLQ refleksijos modelis, kuris leido stebėti mokinių kūrybines veiklas keturiose srityse: tyrinėjime, idėjų generavime, kūrime ir refleksijoje.
Pradinio ugdymo pedagogikos studentės Viltė Pilibaitytė ir Sandra Martinkėnienė, taip pat vadovaujamos doc. dr. Renatos Kondratavičienės, savo pranešime „Pradinių klasių mokinių taisyklingos sėdėsenos prie kompiuterio ugdymas pasitelkiant programavimą: būsimų pedagogų refleksija“ nagrinėjo, kaip programavimo veiklos gali būti naudojamos mokinių ergonominių įgūdžių ugdymui. Tyrime dalyvavo 72 pradinio ugdymo pedagogikos studentai, kurie reflektavo apie savo patirtį ugdant taisyklingą sėdėseną per programavimo užduotis.
Dalyvavimas „Idėjų forume 2025“ Vilniaus kolegijos studentėms suteikė galimybę pasidalyti savo mokslinėmis įžvalgomis su tarptautine bendruomene, įgyti vertingos akademinės patirties ir praplėsti savo profesinį akiratį. Džiaugiamės aktyviu mūsų studentų dalyvavimu ir tikimės, kad šie tyrimai taps vertingu indėliu į šiuolaikinio švietimo tobulinimą.