2025 m. rugsėjo 16 d. Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto Vaikystės pedagogikos studijų programos studentės, kartu su lektore Vilija Gerasimovičiene lankėsi fakulteto socialinio partnerio – lopšelio-darželio „Vieversys“ – atviroje fizinio ugdymo veikloje.
Iniciatyva kilo siekiant plėsti studentų dalykines kompetencijas, susipažinti su „Vieversio“ bendruomene ir praktiškai patirti, kaip organizuojamos inovatyvios ikimokyklinio ugdymo veiklos. Užsiėmimą vedė fizinio ugdymo mokytoja-metodininkė Arūnė Anskaitienė, kuri pristatė skaitmeninių priemonių – multimedijos, interaktyvių grindų, reakcijos šviesų lempučių – taikymą aktyviuose užsiėmimuose su 3–7 metų vaikais.
Po veiklos vyko įtraukianti diskusija su mokytoja, kurioje buvo aptarta, kaip įvairinti fizinio ugdymo turinį, kokią naudą teikia skaitmeninės priemonės ir kaip įtraukti bendruomenę į fizinį aktyvumą skatinančias iniciatyvas. Studentai išryškino gebėjimą pastebėti užsiėmimų struktūrą, grupės valdymo metodus, vaikų aktyvumo raišką bei pagalbos vaikams organizavimą.
Refleksijoje studentai pabrėžė mokytojos aiškius susitarimus su vaikais, žaismingus motyvus, padedančius sutelkti dėmesį, bei interaktyvių priemonių svarbą palaikant vaikų susidomėjimą. Pastebėta, kad jaunesnieji noriai įsitraukia į veiklas, o vyresniems aktualu turėti daugiau erdvės fiziniam judėjimui. Įsiminė ir tai, kad ugdymo pagalbos specialistai aktyviai prisideda prie vaikų įtraukties, o užsiėmimai baigiami tvarkingais struktūruotais ritualais.
Atvira veikla „Vieversyje“ tapo vertinga patirtimi Vaikystės pedagogikos studentėms – ji leido stebėti realų ugdymo procesą, įvertinti inovatyvių metodų taikymą, bendrauti su socialiniais partneriais bei ugdyti refleksijos gebėjimus. Tokie susitikimai ne tik stiprina būsimų pedagogų profesinį tobulėjimą, bet ir skatina kūrybišką požiūrį į ugdymą, sudaro sąlygas mokytis iš praktikos bei prisideda prie bendradarbiavimo tarp Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto ir ikimokyklinio ugdymo įstaigų bendruomenių.
