Darnaus bendravimo mokytojų akademija (TASC) – tai Erasmus+ projektas, kuriame dvylika partnerių iš septynių šalių kartu kuria tarptautinę jungtinę 20 kreditų apimties mokymo programą, skirtą darnios komunikacijos kompetencijų ugdymui. Taip TASC nori padėti Europos mokytojams įgyti bendravimo įgūdžių, reikalingų tapti veržliais ir reflektyviais mokytojais, gebančiais užkirsti kelią smurtui, diskriminacijai, poliarizacijai, atskirčiai ir patyčioms.
2024 m. birželio 4–8 d. kiekviena šalis projekto dalyvė delegavo 3 mokytojų rengėjus, kurie Valensijoje atliko pirmąjį rengiamos jungtinės studijų programos „Darnus bendravimas“ A lygio (6 ECTS) testavimo etapą. Lietuvą atstovavo trys mokytojų rengėjos: Vilniaus kolegijos ir Mykolo Romerio universiteto dėstytojos Inga Bertašienė ir Gerda Šimienė bei Kauno kolegijos dėstytoja Audronė Vizbarienė. Šio testavimo metu 20 mokytojų rengėjų iš 7 šalių pateikė savo atsiliepimus, kurie tapo svarbiu atspirties tašku, toliau formuojant Mokytojų rengimo vadovą ir jungtinę darnios komunikacijos studijų programą. Be mokytojų rengėjų iš Lietuvos, TASC programą Valensijoje įgyvendino du Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto dėstytojai: doc. dr. Vaidotas Valantiejus ir Aušra Simoniukštytė.
Antrasis TASC susitikimo Valensijoje tikslas – apžvelgti pirmuosius projekto įgyvendinimo metus (nuo 2023 m. birželio mėn. iki 2024 m. birželio mėn.) ir suplanuoti antrųjų projekto įgyvendinimo metų veiklas. Antraisiais metais bus parengtos kitos dvi Mokytojų rengimo vadovo dalys. Be to, susitikimo Valensijoje metu nuspręsta pradėti lygiagrečiai rengti mokytojams skirtą Darnios komunikacijos metodinių priemonių rinkinį, kurį išbandys 175 Europos mokytojai. TASC projekte sąmoningai daug dėmesio skiriama dirbantiems mokytojams, kadangi jie yra raktiniai asmenys, galintys formuoti mokyklos ir pačios visuomenės nuostatas, prisidedančias prie smurtinės komunikacijos ir poliarizacijos mažėjimo.