Balandžio 25–29 dienomis Vilniaus kolegijoje vyko Tarptautinė savaitė, kurios metu į Pedagogikos fakultetą atvyko 7 lektoriai iš 5 šalių.

Hermien Dekoninck iš Belgijos studentams ir dėstytojams pristatė skaitmeninės aplinkos ypatybes ugdant ikimokyklinukus ir pradinukus. Inovatyvias ugdymo priemones pristačiusi lektorė pabrėžė, kad nereikėtų užmiršti ir tradicinių mokymo metodų, šiuos derinant su technologijų teikiamomis galimybėmis.

 

Gil Ferreira iš Portugalijos papasakojo, kaip mokinius paversti pilietiškais, pasitelkiant diskusijų ir svarstymo metodus. Anot dėstytojo, demokratinė visuomenė turėtų gerbti ir išklausyti kuo daugiau įvairių nuomonių tam, kad būtų priimti teisingi sprendimai. Vaikai turėtų būti mokomi svarstyti problemas, kad užaugę taptų pilietiškomis, kūrybiškomis, pagarbiomis ir individualiai mąstančiomis asmenybėmis.

 

Dietlende Fuchs iš Vokietijos vedė paskaitas, kuriose studentai daugiau sužinojo apie ritmiką ir kaip muzika, judesys bei kalba padeda mokytis. Studentai išbandė ritminius pratimus, išmoko susikurti apšilimo pratimų, kuriuos galės naudoti dirbdami su vaikais. Dorine Hulshof iš Olandijos mokė, kaip kūrybiškai spręsti problemas. Brigitte Mouffe ir Denise Nieuwejaers iš Belgijos supažindino studentus su mokymusi per pojūčius, integruojant muziką, judėjimą ir žemės meną. Studentai turėjo progą kurti muziką naudodami netradicinius instrumentus.

 

Liubov Rulienė iš Rusijos vedė paskaitą tema „Inovatyvusis mokymas(is) ir informacinės bei komunikacinės priemonės ikimokykliniame ugdyme ir modernioje mokykloje“.

 

Tarptautinės savaitės metu nebuvo užmiršti ir fakulteto socialiniai partneriai. Jie turėjo progą dalyvauti seminare, skirtame ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams praktikams, bei mokytojų rengėjams – dėstytojams. Praktinis, kūrybiškas seminaras vyko Santariškių lopšelyje – darželyje, jį vedė D. Fuchs, D. Niewejaers, B. Mouffe ir D. Hulshof.

Foto1

Foto2