Vasario–kovo mėnesiais Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Švietimo akademija Vilniuje ir Kaune kvietė pradinio ugdymo pedagogus į konferenciją „Pradinis ugdymas XXI amžiuje: nuo teorinių prielaidų link gerosios patirties“.
Konferencijoje pranešimą skaitė ir Vilniaus kolegijos doc. dr. Renata Kondratavičienė. Pranešimo „3 klasės mokinių kūrybiškumo raiška matematikos pamokose“ metu pristatyta kūrybiškumo ugdymo filosofija atnaujintoje matematikos programoje, autorės parengtas, empiriškai pagrįstas ir išbandytas instrumentas 3 klasės mokinių kūrybiškumo gebėjimams matuoti mokant(is) matematikos. Pristatyti 3 klasės mokinių matematikos pasiekimų rezultatai pagal kūrybiškumo gebėjimų grupes. Nustatyta, kad 3 klasės mokinių matematikos pasiekimai pagal 4 kūrybiškumo gebėjimų grupes (tyrinėjimo, generavimo, kūrimo, vertinimo ir refleksijos) statistiškai reikšmingai skiriasi  (c2 = 199,747; df = 3; p = 0,000). Aukščiausi yra kūrimo gebėjimai, o žemiausi – vertinimo ir refleksijos.
Rekomenduojama pradinių klasių mokytojams, prieš modeliuojant ugdymo turinį, nustatyti mokinių kūrybiškumo gebėjimus pasinaudojant jau validuotais instrumentais. Atsižvelgiant į tyrimo rezultatus, parinkti matematikos uždavinių, skatinančių mokinių ne tik kūrimo, bet ir tyrinėjimo, generavimo, vertinimo ir refleksijos gebėjimus.