Neseniai baigėsi Erasmus+ strateginių partnerysčių projektas „Inclusive Education in Early Childhood: Developing Good Practices“, kuriame dalyvavo ir Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultetas. Jo metu buvo ištirtos įtraukiojo ugdymo situacijos kiekvienoje šalyje-partnerėje bei parengtas gerosios praktikos pavyzdžiais grįstas įtraukiojo ugdymo metodinių priemonių paketas, kuriuo galės naudotis su ankstyvojo amžiaus (nuo 0 iki 8 m.) vaikais dirbantys pedagogai. Šiame pakete pateikta informacija apie ugdymo dalyvių bendradarbiavimą, komunikaciją, refleksiją, holistinę ugdymo/si analizę, etiką bei adaptavimą. Projektą įgyvendino septynios šalys: Belgija (VIVES University College), Danija (University College Syddanmark), Jungtinė Karalystė (University of Northumbria at Newcastle), Lietuva (VK PDF), Nyderlandai (Hanze University of Applied Sciences), Portugalija (Instituto Politécnico de Coimbra) ir Turkija (Balikesir University). Kviečiame susipažinti su projekto metu parengta metodine medžiaga, kurioje pateikti svarbiausi įtraukiojo ugdymo aspektai.
Daugiau apie projektą taip pat galite sužinoti paspaudę čia….