2021 m. lapkričio 22–26 d. vyko nuotolinė Erasmus+ strateginių partnerysčių projekto „Pedagogų kompetencijos, reikalingos ugdant pabėgėlių ir migrantų vaikus (0-8 m.) ir didinant jų socialinę įtrauktį (BE IN)“ intensyvių studijų programa, kuri dėl pandemijos šį kartą vyko nuotoliniu būdu. Intensyvių studijų programoje dalyvavę Vilniaus kolegijos pedagoginių studijų studentai turėjo galimybę susipažinti su projekto partnerių rengiama inovatyvia studijų medžiaga, skirta ugdyti su pabėgėlių ir migrantų vaikais dirbantiems pedagogams būtinas kompetencijas. Studentai, bendradarbiaudami su būsimaisiais mokytojais iš užsienio šalių, dalinosi gerąja pabėgėlių/migrantų vaikų įtraukimo į švietimo sistemą patirtimi, kartu atliko numatytas užduotis, išklausė pabėgėlių ir su pabėgėliais dirbančių savanorių pasakojimus. Kartu su Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto studentais ir dėstytojais programoje dalyvavo studentai ir dėstytojai iš Žironos universiteto (Ispanija), Balikesiro universiteto (Turkija), Nortumbrijos Niukaslo universiteto (Jungtinė Karalystė), VIVES universitetinės kolegijos (Belgija), Koimbros politechnikos instituto (Portugalija). Intensyvių studijų programą organizavo Hanze taikomųjų mokslų universitetas (Nyderlandai).
Žemiau – intensyvių studijų savaitės nuotraukos.