MOODLE yra viena iš populiariausių ir plačiausiai naudojamų elektroninio mokymosi platformų pasaulyje. Ji leidžia kurti ir administruoti kursus, teikti mokymosi medžiagą, organizuoti užduotis ir testus, bendrauti su dalyviais ir vertinti jų pasiekimus. MOODLE taip pat suteikia galimybę įtraukti į mokymosi procesą žaidybinius elementus, kurie gali padidinti mokinių motyvaciją, aktyvumą ir pasitenkinimą.
Apie žaidybinių elementų panaudojimą MOODLE aplinkoje rengiant pradinio ugdymo pedagogus dalijosi patirtimi ir Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto docentė dr. Renata Kondratavičienė LieDM palaikymo ir plėtros konsorciumo organizuotame nuotoliniame renginyje „(Ne)Išnaudotos MOODLE aplinkos galimybės. Aukštųjų mokyklų dėstytojų pasidalijimas gerąja patirtimi“. Pasak pranešėjos R. Kondratavičienės, žaidybinių elementų panaudojimas MOODLE aplinkoje rengiant pradinio ugdymo pedagogus yra aktualus ir perspektyvus, nes šie specialistai galėtų juos taikyti savo darbe su pradinukais.
Vienas populiariausių įskiepių žaidimais paremto mokymosi tikslais yra „Game“ įskiepis. Šio įskiepio veiklos modulis naudoja klausimus, viktorinas ir žodynus, kad būtų galima kurti šiuos interaktyvius žaidimus: braukažodis (angl. cryptex), kryžiažodis (angl. crossword), kartuvės (angl. hangman), paslėptas paveikslėlis (angl. the hidden picture), milijonierius (angl. millionaire), gyvatės ir kopėčios (angl. snakes and ladders), sudoku (angl. sudoku). Pranešėja dalijosi patirtimi, kaip minėti „Moodle“ interaktyvūs žaidimai gali būt naudojami mokymesi siekiant sukurti patrauklią ir įtraukiančią pradinukui mokymosi aplinką, skatinti vaikų kūrybiškumą, motyvaciją, bendravimą, problemų sprendimą ir kitas kompetencijas, kurios yra reikalingos XXI amžiaus visuomenei.
Renginys sulaukė virš 400 dalyvių, tad tikimės, kad pasidalijimas buvo naudingas ir padėjo atrasti MOODLE iš naujo.