2021 m. spalio 14-16 d. Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultete vyko antrasis Erasmus+ strateginių partnerysčių projekto „Pedagogų kompetencijos, reikalingos ugdant pabėgėlių ir migrantų vaikus (0-8 m.) ir didinant jų socialinę įtrauktį (BE IN)“ („Teachers Competencies for Social Inclusion of Migrants and Refugees in Early Childhood Education“, Nr. 2019-1-PT01-KA203-060683) partnerių susitikimas.
Susitikimo metu buvo aptartas projekto veiklų organizavimas bei kokybės užtikrinimas, apžvelgtas rengiamo 3 kreditų apimties jungtinio studijų modulio nuoseklumas, atskirų jo dalių tarpusavio suderinamumas. Kuriamas modulis bus skirtas tiek būsimiems, tiek esamiems pedagogams darbui su pabėgėlių/migrantų vaikais pasirengti. Modulis bus išbandytas intensyvių studijų savaičių metu, kurios nuotoliniu būdu vyks šių metų lapkričio 22-26 d. o gyvai – 2022 m. vasario 13-26 d. Žironos m., Ispanijoje. Intensyviose studijų savaitėse dalyvaus po 7 studentus iš kiekvienos projekte dalyvaujančios institucijos.
Kartu su VIKO PDF projekte dalyvauja Žironos universitetas (Ispanija), Hanze taikomųjų mokslų universitetas (Nyderlandai), Balikesiro universitetas (Turkija), Nortumbrijos Niukaslo universitetas (Jungtinė Karalystė), VIVES universitetinė kolegija (Belgija). Projektą koordinuoja Koimbros politechnikos institutas (Portugalija).