2022 m. kovo 16-18 d. VIVES universitetinėje kolegijoje (Belgija) vyko trečiasis Erasmus+ strateginių partnerysčių projekto „Pedagogų kompetencijos, reikalingos ugdant pabėgėlių ir migrantų vaikus (0-8 m.) ir didinant jų socialinę įtrauktį (BE IN)“ („Teachers Competencies for Social Inclusion of Migrants and Refugees in Early Childhood Education“, Nr. 2019-1-PT01-KA203-060683) partnerių susitikimas. Projekte dalyvauja Vilniaus kolegija, kuriai susitikime atstovavo Pedagogikos fakulteto lektorės Dovilė Miknaitytė ir Aušra Simoniukštytė. Projektą įgyvendina septynios šalys: Portugalija (Instituto Politécnico de Coimbra), Ispanija (Universitat de Girona), Nyderlandai (Hanze University of Applied Sciences), Turkija (Balikesir University), Jungtinė Karalystė (University of Northumbria at Newcastle), Belgija (VIVES University College) ir Lietuva (VIKO PDF).
Susitikimo metu buvo aptartas projekto metu rengiamas 3 kreditų apimties jungtinis nuotolinių studijų modulis, apžvelgtas modulio nuoseklumas, atskirų jo dalių tarpusavio suderinamumas, apipavidalinimas „Moodle“ virtualaus mokymosi aplinkoje. Kuriamas modulis bus skirtas tiek būsimiems, tiek esamiems pedagogams darbui su pabėgėlių/migrantų vaikais pasirengti.