Pedagogikos fakulteto lektorė Asta Kundreckaitė 2025 m. gruodžio 3 d. dalyvavo Švietimo mainų paramos fondo renginyje, skirtame aptarti aukštųjų mokyklų įsitraukimą į „eTwinning“ programą. Renginio metu Asta Kundreckaitė pasidalino programos „eTwinning“ ITE veiklos (angl. Initial Teacher Education) metu įgyvendinto mokomojo STEAM projekto „Laiko kelionė“ patirtimi Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultete. Programos „eTwinning“ ITE veikla skirta studentams-būsimiesiems mokytojams kartu su dėstytojais kurti tarptautinius virtualius projektus ir bendradarbiauti su užsienio aukštosiomis mokyklomis.
Diskusijos metu, kurioje dalyvavo aukštųjų mokyklų atstovai ir Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos atstovė, buvo aptarta „eTwinning“ programos pridėtinė vertė būsimojo mokytojo kvalifikacijai, programos integravimo į studijų procesą bei bendradarbiavimo tarp aukštųjų mokyklų per „eTwinning“ projektus galimybės.
Lektorė pristatė ir programos „eTwinning“ naujienas iš 2025 m. lapkričio 27-29 d. Milane (Italijoje) vykusios tarptautinės ITE konferencijos „Inovacijų ir pagrindinių įgūdžių plėtra per „eTwinning“ programą ateities mokytojams“ (angl. Advancing basic skills and innovation through eTwinning for future teachers), kurioje dalyvavo kartu su Pedagogikos fakulteto Pradinio ugdymo programos studente Barbora Kalinauskaite.
Konferencijos metu buvo pristatyta geroji patirtis ir bendradarbiavimo tarp mokytojų rengimo institucijų projektai bei inovatyvūs pedagoginiai metodai ir ugdymo turinio modeliai, kurie gali būti taikomi mokytojų rengimo programose. Į konferenciją pirmą kartą buvo pakviesti dalyvauti ir studentai-būsimieji mokytojai, siekiant paskatinti juos kartu su mokytojų rengėjais tyrinėti, kaip pradinio ugdymo mokytojų rengimo programos gali integruoti mokinių pagrindinių įgūdžių (skaitymo raštingumo, matematinio raštingumo, gamtos mokslų, skaitmeninių ir pilietinių įgūdžių) ugdymo metodus pasitelkiant „eTwinning“ kaip svarbiausią bendradarbiavimo internetu ir pedagoginių inovacijų priemonę.
Konferencijos metu kartu su aukštųjų mokyklų atstovais iš Tesalijos universiteto (Graikija) ir Bukarešto universiteto (Rumunija) buvo užregistruotas „eTwinning“ projektas „Kelias tapti mokytoju Graikijoje, Rumunijoje ir Lietuvoje: lyginamasis požiūris tarp aukštųjų mokyklų studijų programų“ (angl. A road to become a teacher in Greece, Romania, and Lithuania: A comparative approach among university curricula). Pagrindinė projekto idėja – sudaryti galimybę studentams pažinti ir reflektuoti apie savo ir kitų šalių studijų programas, skirtas būsimų mokytojų rengimui.
Tolimesnis Pedagogikos fakulteto dėstytojų ir studentų dalyvavimas programos „eTwinning“ veiklose suteiktų plačias galimybes stiprinti būsimųjų mokytojų profesines, skaitmenines ir bendradarbiavimo kompetencijas tarptautiniame kontekste, bei skatintų aukštųjų mokyklų tarptautiškumą, inovatyvių pedagoginių praktikų taikymą ir prasmingą studentų įsitraukimą į šiuolaikinį mokytojų rengimą.





