TIPP-Teachers In Practice and Process (Mokytojai praktikoje ir pedagoginiame procese)
134222-LLP-1-2007-1-DE-COMENIUS-CMP
Projekto tikslas – padėti pradedantiesiems mokytojams pirmaisiais darbo metais įveikti sunkumus, susijusius su klasės vadyba, heterogeniškumu, refleksija, santykiais su tėvais.
Projekto uždaviniai:
- Išanalizuoti projekte dalyvaujančių šalių nacionalinių švietimo sistemų ir partnerių institucijų veiklą;
- Pateikti rekomendacijas, atsižvelgiant į heterogeniškumą, individualius poreikius, diagnostinį kompetencijų vystymą, interaktyvių veiksmų ir suvokimo tobulinimą, refleksijos mokymą optimaliai klasės vadybai;
- Parengti knygą, kurioje atsispindėtų projekto tikslas ir uždaviniai.
Visi uždaviniai sėkmingai įgyvendinti.
Projekto tikslinės grupės: pradedantieji mokytojai ir studentai – būsimieji pedagogai, institucijos, rengiančios mokytojus ir plėtojančios mokytojų tobulinimo sistemą (universitetų dėstytojai, seminarų vadovai, vadovai (mentoriai)).
Projekte dalyvavo:
- HAAGA-HELIA University of Applied Sciences, Helsinki, Finland – Helsinkio HAAGA-HELIA universitetas, Suomija;
- Vilnius College of Higher Education, Vilnius, Lithuania – Vilniaus kolegija, Lietuva;
- Berufspädagogische Akademie des Bundes in Wien, seit 1.10.2007 Teil der Pädagogischen Hochschule Wien, Austria – Vienos aukštoji pedagogikos mokykla, Austrija;
- Universität of Ostrava, Czech Republic – Ostravos universitetas, Čekija;
- Nauczycielskie Kolegium Jezykow Obcych, Opole, Poland – Opolės kalbų kolegija, Lenkija
- Universität Bielefeld – Bielefeldo universitetas, Vokietija;
- Studienseminar für Lehrämter an Schulen Bielefeld II, Deutschland (koordinierende Einrichtung) – Bielefeldo studijų seminaras, Vokietija (projektą koordinuojanti institucija).
Projekto socialiniai partneriai Lietuvoje:
- Vilniaus vaikų lopšelis – darželis „Vandenis“,
- Vilniaus vaikų lopšelis – darželis „Pasaka“,
- Vilniaus vaikų lopšelis – darželis „Aitvaras“,
- Vilniaus „Vyturio” pradinė mokykla,
- Vilniaus „Atžalyno” pradinė mokykla,
- Vilniaus Mindaugo vidurinė mokykla,
- VIKO PDF studentai.
Projekto rezultatai publikuoti leidinyje „Individuelles Unterrichten heterogener Vor-und Grundschulgruppen.// Heterogenitat ruft nach Dialog“, 2009